دل من غصه نخور،اين غم ها پايان ندارد
دل بسپار به خورشيد،به ماه
به ستاره ها
دل من شادي كن،با تنهايي ات
آسمان،ابر،باران،برف
گرما و سرما
باغ و خيابان
همه از آن توست،شاد باش و شادماني كن
#تهمينه_لطفعليخاني
+ نوشته شده در شنبه بیست و چهارم مهر ۱۳۹۵ ساعت 21:41 توسط Tahminehlotfalikhani |
Dardedel...
ما را در سایت Dardedel دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 0 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 15:38